Sunday, May 1, 2011

rahulik .

Tsaukiiii .
Täna on pühapäev . Hea rahulik puhkepäev . Sain  hommikul kaua magada ja siis ka põhimõtteliselt lebotasin , sõin hommikust ja siis vahtisin niisama ja käisin isegi koeraga jalutamas , tublii ju. Muidu suht laiskvorst olnud ega midagi tegema ka ei pea ju :D Täna muidu pole midagi erilist , tulin just saunast ja nüüd nagu megaheaaa olla :) Seletan siin Janelyga kuttidest, kes eile platsil olid, hmmm , vähe lahee ja me tegime bussikas ikka parajat kino neile poistele :D:D:D. Aga nalja peab saama ju :D Nojah , nüüd lisasin ühe fb sõbraks , jah tore tore ! :) Tglt ma olen veits unine eile sain hilja tutttu. Appi homme ju koolipäev, eiviitsi eiviitsi ja veelkord eiviitsi . Aga tuleb ära kannatada . Eesmärgid olen endale küll kõrged seadnud aga õppida ei viitsi absullll ! :D See olen ju mina , mwhaahaa :D Aga jaaah , ma rohkem ei viitsi seletada, tegemist veits võinii .

Päikest teile ! ( k )
K.

No comments:

Post a Comment