Friday, May 6, 2011

REEDE !

HEIIIIII .
Jah ,nii see on, käes REEDE, milline suurepärane ilm täna on, oehh, aga kiirülevaade mu päevast. Täna oli suht norm koolipäev, emadepäeva kontsert oli kuuenda tunni ajal, saime laulda, tantsida ja lugesin luuletust ka. Jee , ma lõpetasin kontserti, milline au . :D Igatahes, oli suht närv sees kui luuletust lugesin. eale kontserti tulime empsiga koju ja siis ma koristasin natsa ja siis läksin õue ja päevitasin tund aega, oehh kui hea oli päikese käes olla. Ja peale päevitamist ma tegin kiire neti külastuse ja siis läksin tööle, wohoo. Põllal käisin kivasid korjamas :D hea tolmune oli juu, kuskil kaks tundi rügasin ja siis tulin koju, sest Lea tuleb ja ma pean veits toimetama kuna me hakkame grillima ja siis vaatame Harry Potteri seitsmenda osa esimese poole ära , jea. väga põnevvvvvvv  . Aga noo Lea jõuab vist ikka megahilja siia, okei no poole üheksa aga ikkagi, oleks võinud nagu nata varem tulla , ma ju tööinimene:D Aga kindlasti tuleb põnev õhtuuu . Saan palka ka ikka oma töö eest aga summadest ma siin ei räägi :P . Täna kahjuks välja ei jõua aga tahaks homme ikka oma musisid näha, aga jälle hakkab jant pihta, vanemad tahavad minna Laitsesse  ja me Birksiga jääme koju aga persse küll , Birgit ei julge üksi kodus olla , aga ma tahan välja minnnnnna juuu . Mul pohh kas ta kardab või ei ta nagu juba 13, võiks suureks kasvada, noo ausõna . Aga jah, selline oli siis ülevaade mu päevast ja ma lähen nüüd toimetama .

Musid olete (k)
Ketlin .

No comments:

Post a Comment