Saturday, May 14, 2011

crazy reede !

Heii .
Reedel ma siia  ei kirjutanud kuna aega polnud aga nüüd tuleb siia kena ülevaade mu reedest ja laupäevast. Reede oli suht leboo kooilipäev , tunnid olid lühendatud ja saime juba ennem poolt ühte koju, jeeei. Kodus oli muidugi omajagu tegemist ja siis mõtsin et davai, täna Kuimetsa ja võtaks vabalt, mõeldud tehtud. Rääkisin  empsiga ära , võtsin asjad ja läksin Ege juurde, vihma hakkas sadama kui ma liikuma hakkasin aga vahepeal käisin Thea juures ja ootasin kuna ta ka välja tuleb. Tõesti oli 13 ja reede, Thea lõi kirvega kätte endale , viis õmblust tehti, jubeeeee. Hakkasime koos Kuimetsa poole liikuma, käisime ka koolimaja aias ja võtsime kaks tulpi Raulile, kellel oli sünnipäev. Ege juurde jõudes soovisime Raulile õnne ja siis rääkisime nsm juttu ja grillisime. Lõpuks hakkas jahe ja läksime tuppa . Toas meeletu pidu käis, võeti laulutuurid ülesse , veelkord veelkor , ve-e-ee-lkord... jne. iagathes oli naljkas laulsime kaasa , mdea mitu korda ma Egele ütleisn et lähme külavahele aga ta ei viitsinud kuna nii jahe oli aga lõpuks sain ta ikka nõusse, saime siis suurele teele ja juba helistas Rain ja kutsus putkasse, läksime ja tiksusime seal : mina, Ege, Thea, Rain ja Egon. Tegin ettepaneku et läheks bussikasse ja vaataks mida kuubalane ja Tõnis teevad :D algul kõik ei viitsind aga lõpuks läksime. Bussikas polnud kedagi :O jah  nad olid läinud kuhugi parkale või värki, igatahes me istusime seal oma koksidga ja käisime kordamööda põiel :D . Egele tuli kõne ja kaks autot tulid sinna, mingi Juuru rahvas oli ja mingiaeg tuli Ott ka . Jõime siis seal shampust ja nsm värkki kui ma järsku vaatasin, et teeristist pöörab auto, tekkis väike paanika äkki ment, auto pööras parklasse ja Ege karjus Ketlin jookse, mendid. Panin jooksu, ma tagasi ei vaadanud aga mulle öeldi et kaks menti panid järgi aga ma sain minema, kuskil pool tundi kükitasin kuuse alla kui Markus ja Tõnis sinna tulid ja siis me läksime nendega tagasi parklasse. Mind topiti autosse ja sõitsime kuskile vana koolimaja juurde ja ootasime seal, teised läksid vaatama kus ment on, hmm , ikka päris kaua saime seal istuda ennem kui ment Kaiu ära läks, mul oli ikka hea värin sees. Uhhh , läksime putkasse ja sinna me ka jäime. Vahepeal tekkis idee et läheks klubisse või Nõmme Kõrtsi :D:D:D aga see läks üle . Poisid vajusid ära ja me Egega rääkisime seal veel pikalt juttu, lõpuks saime Egoni ülesse :D jeeei. Rain ei reageerinud :D Ege võttis veel Egoniga viina ja siis jäi magama ja veel kähku, togisin teda aga ta ei ärganud, jäin ise ka magama ja kuskil kella viieajal ärkasin, ajasin Ege ülesse ja läksime kodu . Saime pool kuus magama ja ma ärkasin kuskil pool üksteist ülesse , jõin kohvi ja Raili tõi mind koju, vässs oli suur aga Mihkel helistas ja küsis kas ma tööle ka tulen ja läksin, kuskil kaks tundi olin ja siis koju, hakkasin koristama siin ja käisin koeraga jalutamas. Lõpuks kui kõik tehtud panin filmi peale, viskasin pikali ja puhkasin, silm vajus koguaeg kinni :D:D:D sellline unekas. Mingi poolteitstundi tagasi läksime sauna ja siis sai puhtaks ka end ja nüüd igati hea olla aga vägaväga väss olen ja homme veel hommikul kalale. :D jeiii . Ja mõelda vaid 6 päeva veeeeel !!!!!!!!!!!! :D läheneb see kuupäev ikka kiiresti.
P.S. päikesetõus oli suurepärane, lissalt imeilus oli taevas !

Love
Ketlin

No comments:

Post a Comment