Saturday, April 30, 2011

vist aastas 1960 - 1980 ...

Heijouuu.
Täna mõnus laupäev , lõpuksss sai kaua magada ( nojah tegelt mitte aga natuke kauem kui muidu ) . Hommikul sõin ja siis hakakisn toimetama , koristasin toa ära ja muutsin ka raadio asukohta , kas pole nunnu ?:D Jah , siin mõte liigub, et läheks Kuimetsa ja tšilliks seal nsm ringi , ei viitsi kodus olla. Aga ega ei tea veel, tuleb kõne oodata . Oleks tore jälle Lea, Markuse, Tõnise ja Jaunoga ringi tšillida. mwhaahaaa. Jah , aga vaatab seda asja . Ilm pole tegelt just kõige parem, tuul on ja siis on külm ka ja pilvi on niipalju ja päikest paistab vähe. Võiks ikka soe olla ja päike paistaa. Olen teinud huvitava tähelepaneku, ma kuulan muusikat mis on aastatest 1960 - 1980, vähe nunnu ju , teemas on Modern Talking aga need laulud on mu issi lemmikud ja mul tuleb  meelde mälestusi kui ma ikka väga päda olin :D Viimasel ajal tõmban endale teblasse ka Modern Talkingu laule eriti head on "Cheri Cheri Lady" ja "You're My Heart, You're My Soul" ! Need on vägaväga heaaaaaaad .Hmm , ei oska nagu rohkem midagi kirjutada aga niipalju, et meile tuleb täna veel külalisi ka ja teeme lõket ja mõnus saun tuleb kaaa , HEAAAAAAAAAAAA ! .

Olge musid !
K.

No comments:

Post a Comment