Monday, May 2, 2011

energiapomm .

Tsaukiiiiiiiiiii .
Noooniiii , ma olen tänaaa pärsi energiline hoolimata sellest, et kehkas jooksime 1000m ja siis tegime veel kaks kossumängu ka ja siis ma tulin veel neli kilti jala koju, kas ma pole mitte tubliii ? :) Jah, ja muidu üldse selline energiline päev geos sain 5eeeeeeeeee, WOOOW, edusammud ilmselgelt. Vahetunnis tegime veel tantsu ka kuna reedel emadepäeva kontsert ja siis me tantsime Eesti muld ja Eesti süda ja  Reilender Pärnumaalt , jeeei , nunnu eks :D . Bioloogia jäi täna ära kuna Minni kutsu haige , niuniu :D . Ja venes tõsiselt hea töö (Y) , õüetaja saatsi tunnist kõik minema, kuna ma ütsin et ma ei viitsi kirjutada et ma tahan kodus kirjutada :D hmm , ei ma kodus ka ei kirjuta aga ühesõnaga ta solvus mu peale ma arvan. Ja matemaatikas ma ületasin ennast, ma tegin tunnis enam-vähem tööd kaasa. TUBLIII  !:D Nüüd olen kodus ja varsti söön ja siis ma hakkan õppima. Ja mul tuli veel midagi meeeelde, kui ma ühte laulu otsisin, täna hommikul saime Theaga bussis naerda Shakira laul oli ika päris naljakas RATATA :D , eitea meil oli igatahes väga naljakas :D

Tshaukaaa kallad !
K.

No comments:

Post a Comment