Wednesday, May 4, 2011

mingi imelik värgggg ...

Joojooo.
Täna kolmapäev, wohoooo, jeei, vähe hea tuju juuuu . Jah , isegi koolis oli hea tuju:D:D energiat ka vähe paljuu ju :D mmmm , jeaa. Täna oli venes powerpoint, mina tgein Itaalia kohtaa. Mnjaaa , vähe tark jah suht hea oli lugeda , nalinalinali:D . Täna oli aint seitse tundi ja siis lastekoor ja rahvatants jäid ära kuna me tantsisime korralikult vahetunnis, vähe proood ju :D Keemias ka eriti tore üllatus ma teen kodutöö ära ja vihik jäii koju nooo wtf nagu :D . Vahetunnid oli ka naljakad, hea vene raadiot kuulata :D jeei. :D . Jah, ma pean täna siia Gretest kirjutama kuna ta oli nii pettunud, et ma pole temast juttu teinud aga ma nüüd räägin siis :D:D:D( GRETE MA LOODAN ET MEELDIB!) :D:D:D:D . Grete Lipp on tore kaheksanda klassi õpilane, muidugi on ta naissoost :) ja üleüldse selline muhe mutt. Me teeme koolis lesbirituaale (:D:D:D nagu ta venna Kalev ütles :D:D:D ) aga jah väheke kalduvused vistjah :D igatahes viispluss sellele pliksile ja paljupalju musisid( ma tean et ta mu blogi loeb) . Homme on teatejooks ka , nagu väga nalivärgg , juhhuuuu . :D väga hea saab ajaloost ära , hmm , jahm , peale viiendat tundi lähme . Reeedel emadepäeva kontsert, väga laheee juu  ! :D Igatahes on mul heaheahea tuju !

Musid teile ( k )

K.

No comments:

Post a Comment