Wednesday, April 20, 2011

Alustuseks ,

Tereeee , kirjutan esimest korda blogi, mõte absull ei liigu niiet mdeaa mis sellest siin kokku tuleb. Hetkel olen Soomes isa juures, jea, hea ju keset kooliveerandit puhata , väga lebo. Eks pärast mul vastamist jagub ja järgiõppimist aga mis seal ikka siis , elab üle .  Täna pole ilm just kõigeparem, selline vihmane on ja külm. Eile oli vähemalt mõnus ja soe ilm. Kätte on jõudnud kauaoodatud kevad. Soomes on vist isegi vähem lund kui Eestis . Hea on ollla praegu eemal kõigest niipalju asju on juhtunud vahepeal et mul oli tunne et peab minema saama, mõtlesin juba et ma lähen hulluks selle aja peale kui ma Soome. Lihtsalt niipalju juhtub minuga asju , eriti halba, koguaeg on midagi valesti ja siis saab jälle ilge jama kaela , mul on sellest juba totaalselt kõrini. Paneks kõikidele jalaga ja läheks minema , täpselt selline tunne mul ongi. Kõik on kuidagi võõraks mulle jäänud , pole enam seda head tunnet et kõik hästi. Isegi  oma sõpradega ei ole lõbus, see pole lihtsalt normaaalne , ma ei viisti enam midagi teha või kui viitsin siis pole võimalust ja kui võimalus tuleb siis lasen selle käest. Loodame et saan Soomes rahulikult oma mõtteid koguda ja tagasitulles olen parem inimene .

No comments:

Post a Comment