Friday, April 22, 2011

...

Heiiii . Täna selline uimpsspäev , ei viitsi ega jõua midagi, hea et arvuti juurde jõudsin tullla. Eile sai hilja magama ja täna magasin isegi kümneni:O minupuhul on see kaua . Ärgates oli kurks valus ja räme joogikas, padavai siis käbe kööki ja vett jooma, teised kõik juba üleval . Aga samamoodi uimased ja suht keegi ei viitsi midagi teha , nüüd nagu hakkkab vist energiat tulema ja hakkame vaikselt toimetama . Tahaks veel magada , hommikusööki nautisin ka multikaid vaadates, appi kui ammu pole multasi vaadanud.  Põhimõtteliselt olen pool päeav diivanil maha lebotanud :D , silm vajub ikka kinni , kurks ka valus aga see sellest et eile olin palja kurguga õues ja veel pusa hõlmad laiali hmm , :D andekas eks :D , muidu oli eile nagu supperhea , grill ja värki , aga noh nagu teada siis ma väga liha ei armasta ja see ribitükk läks Donnale , kes oli selle üle äärmiselt õnnelik. Joodi ära vist 4 liitrit viina , ja õues mängis tümps mdea kui kaua aga igatahes kui ma magama läksin oli veel pidu täies hoos.  Ilm oli hommikul jube, vihma sadas, kuskil ühe ajal tuli päike välja aga nüüd jälle pilves. Varsti juba koju tagasi, ilmselt esmaspäeval aga eks näeb . Soomes pühad pikemad ja esmaspäev ei pea ka veel tööle ega kooli minema , nii mõtsime et tuleks esmaspäev ja käiks siis veel linnas poodides . Teisipäeval  mul Tallinna Ühisgümnaasiumis vestlus ja eitea kas kooli lähen , deeem , niiiipalju puudumist , fakkkk . Ausalt öeldes on mul leebelt pohhui kuna ma ei viitsi seal Kaius passida nagu oleks siis põnev kaa vä ? i don't fakking think so .  Nüüd ma aga ilmselt kuskile looja  .
Keep  going ....

No comments:

Post a Comment