Thursday, April 28, 2011

neljaapäääääeeeeeeeeev .

Tere blogi lugejad , pole ammu kirjutanud siia kuna kiire on olnud, esmaspäeval jõudsin Eesti ja nüüd käed-jalad tegemist täis. Aga mis ikka, väss olen jubaaa , uskumatu nii ruttu vässsu. Eile käisin võistlustel ja jooksin 1000m , totaalne feil ja tige Ketlin oli valmis ! Uuuuh kui tige ma ikka olin aga jah täna jalad mõnusalt haiged :S .  Koolis ikka nii raske juba aga täna oli midaagii väga heaaad, mis mulle meeldis aga sellest ma teile ei räägi :P Käisin väljaaas kaah aga külm hakkas ja tulin koju , rahvas juba ooootab reedet möllavad ringi :D , vääga heaaaaaa . Nii mõnuuuus, et juba neljapäev, homme ju REEDE !  jah , saab jälle puhata ja möllu . Kevad on kaa täies hoos, kõik on nii roheliseks juba läinud ja üleüldse mõnuuus on . Mdea mis ma sogan aga hea tuju on ja ma ei oska siia rohkem midagi tarka kirjutada , ERRRROOOORRR. njäuuu . aga jah , mis ma siin ikka lampi trükkin.

OLGE MÕNUSAD ! ( k )

No comments:

Post a Comment