Wednesday, March 14, 2012

vässsuu

oehhhh , milline pikk päev täna ikka oli , nagu 9 tundi :S:S tglt nii hull polnud kuna inka õps ise ka ei viitsi passida koolis jäi 9 tund ära kuna tegime vahetunnis ka tööd. aga väss ikkagi peal, sest olen täna päev otsa kooli peal ringi jooksnud et saaks homseks keadturniiriks tüdrukud kokku, jah tšikid mängivad homme korvpalli, mää , agaaa masendus tuleb peale , kolme kümnenda klassi peale sain võistkonna vaevuvaevu kokku ja sellest võistkonnast ka mingi kaks kolm inimest oskab mängida, lihtsalt hale, kaotus on kohe väga kindel, sest kõik kes mängida oskavad nende esimene lause: MA EI OSKA MÄNGIDA või MUL ON GEELKÜÜNED, nojah, mis teha kui inimesed lihtsalt ei viitsi ja kümnendikud lihtsalt haledalt kotti saavad, palju õnne, ma läksin ikka nii närvi . aga jah , hoome mängime oma kolm mängu ära ja kuskil pool üks peaks see värk lõppema ja siis võib koju minna , vähemalt ei pea koolis enam passima , ilmad on ikka megailusad, tahaks juba sooja suve ja randa minna, linnas on juba pm üle nädala aja päike paistnud ainult , isegi kaks nädalat , vahepeal pilvi sõuab aga see ka kõik , pidevalt on taeas selge ja mõnus päike soendab, ülimegaheaaa . ei tahaks üldse nende ilusate ilmadega koolis passida , lihtsalt nii kahju vaadata aknast välja ja mõelda et aaah tahaks õues tšilllida . aga no küll jõuab, reedel tähistavad kerlin, harri ja mihkel oma süntse aga noo nagu whaat , mind pole kutsunud keegi nagu mismõttes  , lihtsalt nii pohhui juba neil , einoo toredad sõbrad. ma siis kindlasti pean neid ka meeles oma süntsil , haaa . ühesõnaga maiviitsi siin jahuda sellest , ega mul just suurt masendust nüüd sp ka pole aga noh oleks mind ka võind ikka mäletada ... igatahes hakkab koh kohe vaheaeg ja läheb kiireks, Ardiga ka hetkel suht rasked ajad  , palju tülisid jne, see kõik kurnab üpris palju ja siis ongi pidevalt väss aga ma loodan et see mööduv ja kõik loksub ikka paika .

päikest teile !

No comments:

Post a Comment