Saturday, March 31, 2012

shhhh .

oeh jälle kirjutan siia natukene oma mõtetest ja tegemistest . nii koolivaheaeg möödus megakiiiiiirelt, käisime rootsis ja siis nsm tšill , üldiselt olen vaheajaga väga rahul ja siis on möödas juba esimene koolinädal, noo üldse ei viiitsi, mkmmm , juba esmaspäev tulin peale teist tundi koju, päike paistiiiis ja ma ei viitsinud olla koolis ja siis ma tiksusingi nsm . nädalavahetusel olen maal nüüd ja homme tagasi linna, Ardiga ka meil kõik korras ja hetkel sujub kõik hästi, ühesõnaga olen ma oma eluga üpris rahul. ja siis sain selle nädala alguses huvitava kõne, mulle taheti külla tulla kuid ma ei lubanud kuna ma olin väsinud ja ei viitsi lihtsalt pralletada nädalasees ja selle eest sain möliseda, äää kkui sitt ikka jne. igatahes ma ei hakka sellest kirjutama ja siis juba teavad oi ma kirjutasin blogisse nii ja blogisse naa ja mida ma üldse vingun jne. igatahes , neile inimestele teadmiseks , MA EI VINGU , see mis ma siia blogisse kirjuta on minu asi ja sellest pole mõtet järledusi teha , saate lissalt asjast valesti aru. aga mina olen oma eluga rahul ja olen linnas ning mina ei pea siin hakkama majutajaks linnas et aa kui vaja siis lähme ketlini juurde , ei , mul on oma elu ja omad tegemised, ärge südamesse võtke aga nii see on , tsaupläu .
K.

No comments:

Post a Comment