Monday, March 19, 2012

raske .

jah , mu elus on taas raske periood, Ardi tahtis mõtlemisaega kuni teisipäevani ja siis kui ma linna lähen siis ta ütleb mulle mis meist saab, kuid ma kardan sea kõige hullemat , pole just palju lootust hetkel, kõik küll arvavad et lepime ära ja kõik saab korda kuid mina seda ei usu , seekord on asi ju palju keerulisem ja tõesti ta ei tea mida teha , see  kõik teeb mind kurvaks. Ootan teisipäeva ja tahaks juba teada aga kardan ikka , mis siis kui ongi kõik . 8 kuud oleme koos olnud ja teame üksteisest kõike ja ta on juba meie perekonna liige , aga kui  kõik lõppeb pean ma ta oma südamest välja rebima . Kurb, krb , kurb... aga noh ma pean oma eluga siis edasi minema , raske saab olema aga midagi pole enam teha . Ma loodan väga et kõik saab korda väga, väga loodan kuid eks homn näitab !

K.

No comments:

Post a Comment