Thursday, March 8, 2012

ILUSAT NAISTEPÄEVA !

täna on naistepäev jaaaaaa... :) Ardiga saab ka meil täna 8 kuud !!! päris jõhker :) koolist veel viimane vaba päev ja homm jälle kooli, prrr , kaks päeva sai vähemalt puhkust , mõnus . aga mõtetu et homme kooli peab minema . aga aint üks nädal veel ja siis hakkab vaheaeg !!!!! juba vaheaja alguses teater ja siis 22 lähme Rootsi musi, Triine, Rainise ja Ristoga  , wuhuu . eks näeb mis saama hakkab, loodan et väga käest ära ei lähe . viimasel ajal siin mõtlen selle peale kui palju ma ikka kuimetsas käinud olen ja oehh , ma ei tea enam mida mõelda , inimesed said seal kalliks aga kahjuks ei lähe elus kõik nii nagu tahaksid ja nii ma kauguenen neist üha enam aga millegipärast suurt puudust ka ei tunne, ju polnud see elu seal minu jaoks , kõik see joomine jne. lihtsalt elu põletamine aga ma ei taha oma elu põletada juues viina , niipalju muud on teha . maakohtades polegi midagi muud teha kui juua , seal pole klubisid ja baare ja pidusi ja palju uus inimesi, seal pole sellist elu nagu linnas. olen juba siin linnas nii ära harjunud . eiteagi mis suvel saab aga kui võimalik jään ilmselt  linna ja värkki .  jah aga igatahes kõikidele naistele kõigeparemat naistepäeva ! :)

No comments:

Post a Comment