Thursday, January 5, 2012

neljapäev .

Tere kallid blogi lugejad.
Ongi juba neljapäev ja viies jaanuar , eiteagi mida siia kirjutada , ega ma midagi suurt teinud ei ole aga igatahes on hetkel igaav , olen terv selle nädala kodus passinud ja ooodanud juba millal linna saab minna kuna ma tahan väga musi näha aga ma lähen alles laupäev linna ja sinna veel niipalju aega et ma suren ennem maha , oleme juba telefoni teel Ardiga tülutsenud ka aga noh jah , meie puhul muutuvad tülid juba liiga tavaliseks  , isegi  liiga tavaliseks ja ma vihkan seda kui me tülitseme :( . Suhe muutub meil ikka  üha keerulisemaks ja  8. jaanuar saab meil juba pool aastat koos oldud , rekord , wohoo . Ausaltöeldes olen ma temaga väga õnnelik ja tõesti ta on juba minu maailm , ilma temata ma ei oska ollla . istun siin ja ootan oma musi kõnet aga kell on juba niipalju ja lootus hakkab kustuma , ta minupeale üpris vihane vist , mul pole endal kõneaega ka et talle hellata või sõnum saata võimidagi sellist , kahju kui ta helista , me ikka muidu ennem tudule jäämist helistame ja soovime üksteisele head ööd , ma väga loodan et ta ikka helistab mulle . Pean veel homse päeva ootama ja siis saan minna linna , ja oma musiga koos olla aga siis hakkab kool ka juba ja õõõh , vässväss tuleb ruttu .

take care
K . 

No comments:

Post a Comment