Friday, January 6, 2012

friiiiiiiiday.

heiijouuuuuuu mjehed .
reede, reede aga pointless reede , istun kodus ja vahin tühja . korterivõtmetega on ka igasugune jama , kuidagi kätte ei saaa ja aaarghhh juba niiiii närvis , haigeeeeeeeeeeee. ja siis mingi blond birgit ja möliseb siin ja üldse mdea , olgu omaettte , juba jälle närvid nii läbi ja kõht ka valutab ja üldse pole tore , maal pole midagi teha ja kuskil olla , niietjah . Homme juba linna ka ja siis saab musiga kokku ja igast ,  eile õhtul Ardi ei helistanudki mulle sest ta oli juua täis , jõid Harriga viina  , mind ajab see joomine juba närvi , milleks on vaja juua , maisaa aru , ja siis üldse  , traaaaaaaaaaaaaaaaaa , ma olen niivihane kogu selle asja peale . keegi ei viitsi aidata ega midagi teha , koguaeg pean ise hakkama saama ja üldse traaa , miks ma pean koguaeg teiste järgi jooksma aga kui minul midagi vaja on siis aa ma ei viitsi , no täänks noh.  Life sucks .


ciaaaoooo ,

No comments:

Post a Comment