Monday, October 22, 2012

another day

tsaukii, kuidas teil kah läheb ? igatahes on ju KOOOLIVAHEAEG ! megaheaaa , üliülihea kodus olla ja nsm lisssalt passida :) saab lõpuks puhata , see koolis käimine on ikka niimega väsitavvv. oma nv veetsin linnas musi juures, reedel kohe väike maclaren ja vaheaeg võis alati :D igatahes ülitoree oli jaaa, kuigi vahepeal olin suht pahur sest hullem väss oli peal. eile tulime siis koju õhtu ja käisime korraks väljas aga noh ega seal midagi teha ei olnud suurt, seega varstivarsti tulime koju tagasi ja siis pesus ja sleeepi . muidu midagi erilist pole toimunud midagi, vahepeal siin nädal tagasi sai palju väljas käidud aga nüüd olen jälle kodune, ma varvariant kõigi jaoks ikka ju ! reede oli õnneks leboo, kuna kehka ja üks kunst jäid ära, isegi kella kolmest saime koolist minema , woow, arvasin et ikka poole viieni peab koolis olema aga noo sitaks ju vedas. aaaaaa jaaa siiis Grete tuli minu kooli Tallinnasse, ja , nüüd hakkame taas lollitama seal nagu vanadel headel Kaiu kooli aegadel :D oehh , jah nalja saaab päris palju meil :D aga eks ma mingiaeg blogin siis veel

xoxo.
K.

No comments:

Post a Comment