Thursday, August 30, 2012

kõik läheb vastupidi !

kirjutan jälle üle pika aja aga pole vahepeal aega olnud, igatahes oleme juba kodus tagasi ja Soome oli megahea olla, kolm nädalat olime seal . puhatud sai korralikult ja pidu sai ka :D igatahes ma detailidest rääkima ei hakka :D:D . nüüd juba pikemat aega oleme kodused olnud, käisin üks nädalavhetus linnas Ardi juures ka , käisime kinos ja järka päev olime rannas, mõnus. kuimetsas pole ka nagu eriti käinud kuna Kerlin vihkab mind ilmselt, nojah, ise teab. eile käisin Tõnnuga väljas ja Birks ja Mann tulid ka , jeee , bussijaaama tšill , pärast käisin korrkas uu rahva juures ka vnoh, Ulvar kutsus tglt aga ega ma seal kaua ei olnud kuna päris külm hakkas juba ja suht pointless oli ka. Tõstsime oma toa ka totaalselt ümber, kõik on nüüd teisiti , vaja veel siin veitsa koristada, vaheaega on ka veel jäänud mõned päevad ja hakkab kooli aga noh ma ei teagi mis minu koolist nüüd saaab kuna kõik on totaalselt perses ja läheb aina alllamäge, pean mõtlema, mis ma edasi nüüd teeeen. kõik on halvasti, Ardiga ei saa ka koos olla ja üldse olen mina pidevalt kõiges süüdi jnejne. ühesõnaga eriti mu elus midagi paremaks läinud ei ole ja ükskõik kui palju ma ka ei ürita ei lähe ka. masendav. teisipäeval käisin linnas, tõin koolist õpikud ära ja siis tšillisime Caroga nsm ja olime Karola töö juures ja hiljem sealt kolmekesi läksime linnapeale. õhtul tulin bussiga koju tagasi. Esmaspäeval on mul kell 10 aktus ka, ja siis hakkab kogu see kool jälle peale . aga seniks veel naudin puhkust kuni seda on .
päikest teile !

No comments:

Post a Comment