Saturday, July 9, 2011

ÕNNELIK ...

TEREEEEE .
Teate, ma olen vägavägavägaväga heas tujus. Ooooooh milline REEEDEEEE ! See reede oli igav aga ka parim . Alguses juba vaikselt jooke ja tuju tõusis ja siiis rääkisime ja siis tulid Mart, Lõnx, Ardi ja Kahlo . Hmmm , interesting. Jeeei, Janely oli väga õnnelik ! (Y) Aga lõpuks läks koju . Ja siiis tüdrukud läksid tuppa ja siis tahtsid Ardi ja Kahlo linna minna ja ühesõnaga nad peaaegu läksid aga nad tulid tagasi kuna ei viitsinud minna , me Egega ( TUBLID NAGU ALATI ) läksime neile vastu jala . wohoooo. Jah igatahes lõpuks kui tagasi jõudsime oli Thea üksinda :D (whooops !) ja siis pm nagu hakkas pihta see värk jne.  Jah, hommikul oli hea ärgata kellegi kaisus ja üldse niiniii mõnus hommik oli. oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Tahaks nii veel selliseid hommikuid . SUPERSUPER HEA ! Ja nüüd ma olen päev otsa nagu energiapomm ja õnnelik ka veeel ! jah , ja juba ma igatsen Ardit ja kuidas veeeel !

Olge teie ikka musid !   ( k )

No comments:

Post a Comment